Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2015 12:03 - Възраждане на блога...
Автор: electron Категория: Технологии   
Прочетен: 1585 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2015 12:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна този блог тук едва ли някой го чете! Темите бяха преместени в място, което все още не съм наясно дали дори може да се отвори. Безплатния хостинг, който ползвах за целта вече се отчита от антивирусната ми програма като съдържащ опасности (те не са свързани със съдържанието на блога, а са в резултат на добавките от хостинг компанията).

Реших да поправя въпросния проблем. Мненията във форума ще бъдат преместени на ново място, а именно тук:
eb.free.bg
Ползвайки статични страници на free.bg можете да сте спокоен откъм вируси (т. е. хората, които преглеждат блога практически не могат да имат проблеми), а освен това представено там имаш пълна свобода.

Като говорим за свобода, то аз например като начало добавих една плащаща се реклама в каре отдясно (може да я кликнете, за да разберете за какво точно ви говоря). Освен това съм отворен откъм размяна на линкове с други блогове (тук в blog.bg това е невъзможно).

Следващата ми задача ще бъде редактираните в този блог теми да бъдат отново обработени от мен. В момента голяма аст съдържат само линкове към новата позиция (която както казах ще бъде сменена със споменатото място във free.bg), което противоречи на правилата на blog.bg. Новата преработка освен новия линк ще включва и кратко описание какво представях с темата и какво се промени от времето, когато писах тази тема! Промяната на теми ще бъде сигнализирана с нов блог пост тук.

Ако имате въпроси, то отговаряйте на този блог пост. В новото място (free.bg) отговори не могат да се слагат. Може да помисля, за външно добавяне на такава функционалност, но и това не е сигурно че ще го направя (поне със сигурност няма да е скоро).




Гласувай:
0



1. electron - Много ми е интересно да имам някакъв ...
04.08.2015 15:04
Много ми е интересно да имам някакъв критерий да разбера колко наистина живи хора посещават блоговете в blog, включително моят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: electron
Категория: Технологии
Прочетен: 44499
Постинги: 26
Коментари: 12
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930